Jak nakupovat

Průvodce nákupem na e-shopu Rock Point:

 

Výběr zboží

Zboží můžete vybírat prohlížením z jednotlivých kategorií nebo použít výběr podle značek nebo podle aktivit, pro kterou dané zboží hledáte. Vše najdete v postranním levém menu. Pro snazší výběr v konkrétní podkategorii můžete využít základních filtrů nebo rozšířeného filtrování.

  • Vložení zboží do nákupního košíku

V detailu produktu vyberte potřebné parametry zboží  (velikost, barva…) a vložte přes tlačítko „koupit“ do virtuálního nákupního košíku. Pokud jste členem Rock Point ZÓNA klubu, ujistěte  se, že jste při nákupu přihlášeni – tedy v pravém horním rohu se zobrazuje Vaše jméno. Tímto se Vám bude na zboží započítávat nejen standardní sleva z Vaší ZÓNA karty, ale také speciální slevy a akce určené pouze pro členy Rock Point klubu ZÓNA.
Po vložení do košíku se můžete přes tlačítko „zpět do obchodu“ vrátit k výběru dalšího zboží nebo pokračovat v nákupu pomocí tlačítka „pokračovat“. Zboží z košíku je možné vymazat červeným křížkem.
Pro větší přehlednost co již v košíku máte a jaká je momentální cena Vašeho výběru stačí rozkliknout oranžové pole „Váš nákup“ v pravém horním rohu obrazovky.

Nákupní košík

Zkontrolujte Vámi vybrané zboží případně upravte počet objednávaných kusů a zvolte tlačítko „pokračovat“ pro přechod do dalšího kroku v nákupním košíku.

  • Doprava a platba

Zvolte dopravu, která Vám vyhovuje nejvíce. Automaticky je ve výběru přednastaven region doručení Česká Republika a kombinace zaslání službou PPL s platbou na dobírku. Upravte si tento výběr přímo „na míru“. V případě osobního odběru je nutné zaškrtnout konkrétní prodejnu, ve které chcete zboží vyzvednout. Pozor, v případě osobního doběru není možné platbu za Vaši objednávku provést přímo na prodejně! Po výběru dopravy a způsobu platby můžete přes tlačítko „pokračovat“ postoupit do dalšího kroku objednávky.

  • Osobní údaje

Vyberte, z nabízených možností jak nákup uskutečnit:

a) registrace - jsem nový zákazník: vyberte v případě, že se chcete v našem e-shopu registrovat a vytvořit si svůj účet, kde budete mít přehled svých objednávek. V případě zájmu o registraci také do ZÓNA klubu a získání tak mnohých výhod je třeba zaškrtnout „Chci se stát členem zákaznického klubu ZÓNA.

b) přihlášení - jsem již zákazníkem: stačí vyplnit Vaše přihlašovací údaje a potvrdit je přes tlačítko „přihlásit“. V tomto případě se při dalším kroku na „Souhrn objednávky“ již zobrazí Vaše sleva.

c) bez registrace: Jedná se o jednorázový nákup bez zaregistrování a vytvoření účtu pro přehled vašich objednávek. Vyplníte pouze potřebné informace k zaslání Vaší objednávky (jméno, adresa…).
Nezapomeňte si přečíst obchodní podmínky zobrazené v okně „informace“. V objednávce souhlasíte s obchodními podmínkami a zasíláním obchodních sdělení. V případě, že o tyto zasílané novinky nemáte zájem, je možné je přímo v tomto kroku zrušit odškrtnutím, a to hned nad oknem s obchodními podmínkami.

  • Shrnutí objednávky

Překontrolujte si Vámi uvedené údaje a v případě potřeby je upravte buď přes tlačítko „zpět“ nebo proklikem horní šedé lišty jednotlivých kroků objednávky.

  • Pro dokončení objednávky použijte tlačítko „odeslat objednávku“. Zobrazí se Vám poděkování za objednávku a objednávka je odeslána do našeho systému, kde bude zpracována. Pokud jste zvolili platbu kartou, pak jste přesměrováni na platební terminál.

 

Změny v již vytvořené objednávce

Změny objednaného modelu zboží - v již odeslané objednávce není možné vyměnit jeden model výrobku za druhý (vztahuje se i na barvu a velikost).

Situaci lze řešit tímto způsobem: Vždy je nutné každou změnu řešit emailem nebo telefonicky s operátorkou našeho e-shopu. Jednokusovou objednávku stornujeme, v případě, že je již zaplacená, provedeme vratku a peníze vracíme zpět na účet, ze kterého byly odeslány. V případě objednávky s více produkty je nutné se s operátorkou našeho e-shopu domluvit, zda je možné úpravu objednávky uskutečnit (s ohledem na stav skladu vybraného zboží, aktuální stav objednávky...).

Změny způsobu platby a dopravy - je nutné kontaktovat obsluhu e-shopu telefonicky nebo emailem.

Co se děje s objednávkou poté?

Po odeslání objednávky Vám přijde během okamžiku potvrzení objednávky na Vámi uvedenou e-mailovou adresu.  Každá změna objednávky včetně expedice je Vám vždy e-mailem zaslána, abyste měli přehled o stavu Vaší objednávky. Po předání zásilky přepravci je možné pohyb zásilky sledovat jak přes službu PPL tak také Českou Poštu.

V případě osobního odběru je nutné vyčkat na potvrzovací zprávu, že zboží je již připravené na prodejně. V případě on-line registrace zboží na prodejně je nutné vyčkat na potvrzovací zprávu, že zboží je pro vás již připravené.

Hodnocení

Velmi uvítáme, pokud nám zakoupený a vyzkoušený produkt také zpětně zhodnotíte. Toto hodnocení přispívá zejména dalším zákazníkům při rozhodování a výběru produktů. Hodnotit produkt je možné přímo u konkrétního produktu v záložce „Hodnocení produktu“. Pro hodnocení musíte být přihlášeni ke svému účtu. Vaše jméno můžete samozřejmě skrýt a informace bude zcela anonymní.

 

Přejeme Vám příjemné nákupy a spoustu skvělých (nejen) outdoorových zážitků s nakoupenými produkty.

 

V případě jakýchkoli dotazů, připomínek nebo námětů nás neváhejte kontaktovat. Všechny Vaše podněty jsou pro nás zdrojem inspirace pro další zkvalitňování našich služeb.

 


 


Rock point newsletter
informace o novinkách a slevách