Zákaznické centrum e-shopu je na nové adrese

Vážení zákazníci,

v rámci zlepšování služeb pro vás, naše zákazníky, došlo k přestěhování e-shopu. Nyní tak budeme moci rychleji a flexibilněji reagovat na vaše dotazy k on-line objednávkám a efektivněji vyřizovat vaše požadavky na výměny, vratky či reklamace. Současně jsme také rozšířili naše zákaznické centrum o další telefonní linku, takže budeme ještě více dostupnější.


Nová adresa pro reklamace, vratky a výměny:

 

Rock Point a.s.
E-SHOP
Americká 2796/54
301 00 Plzeň

Česká Republika

telefony: 379 200 777,  379 200 778 (PO-PÁ 8:00-16:30)
mobil: 724 004 141 (PO-PÁ 8:00-16:30)

email: e-shop@rockpoint.cz


Kdy novou adresu využijete?

Nakoupíte-li si přes e-shop jakékoliv zboží, které budete potřebovat vrátit nebo se netrefíte třeba do velikosti a budete zboží měnit či reklamovat, pak použijte naši novou adresu: Rock Point a.s., E-SHOP, Americká 2796/54, 301 00 Plzeň. Prosíme, abyste vždy uváděli pod název firmy, že se jedná o E-SHOP. Urychlíte tím další postup se zásilkou.

 

Proč nakupovat on-line právě u nás?

Pohodlně a v klidu nakoupíte víceméně na kterémkoliv e-shopu. Ale u nás máte jistotu, že se o vaši zásilku postaráme. Jsme již léty prověřený e-shop právě ze strany vás - našich zákazníků. Certifikát Heuréka s více než třemi tisíci zákaznických recenzí je naše vizitka toho, že u nás rádi nakupujete. A když se náhodou někdy něco nepodaří, pak máte jistotu vrácení peněz. Navíc, oproti gigantickým e-shopům jsme trochu "lidštější" a pokud máte nějaký problém, který dokážeme vyřešit, je vždy možné se nad konkrétní záležitostí domluvit. Mezi další drobnosti, které si myslíme, že u nás oceňujete patří:

  • výběr z více než 160 předních outdoorových značek
  • doprava zdarma již pro objednávky nad 1.999,-
  • možnost on-line rezervace na prodejnách
  • výhody pro členy zákaznického klubu ZÓNA
  • výhodné cenové nabídky a akce
  • možnost osobních odběrů s více než 30-ti odběrnými místy v ČR
  • zabezpečené on-line platby‘
  • prestižní certifikát „Ověřeno zákazníky“

 

 

Ptali jste se:

Mám možnost výměny zboží na prodejně?

Ano, zboží, které si přes eshop www.rockpoint.cz objednáte, můžete vyměnit či vrátit na jakékoliv prodejně Rock Point. Pokud byste se rozhodli pro tuto variantu, doneste, prosím, zboží na prodejnu v původním obalu se všemi potřebnými dokumenty. Na prodejně Vám vystaví doklad o převzetí zboží. V případě vrácení zboží nelze částku za zboží vyplatit v hotovosti na pokladně prodejny, ale bude Vám zaslána na účet, případně složenkou. Peníze Vám budou vráceny nejpozději do 14 dnů od převzetí zboží dle zákonné lhůty.

Jak mám postupovat při výměně přes e-shop?

Pokud potřebujete zásilku vrátit z důvodu špatné velikosti, nelíbí se vám barva nebo prostě nejste s vybraným zbožím spokojeni, zboží s originálními štítky pošlete spolu s fakturou na adresu: Rock Point a.s., E-SHOP, Americká 2796/54, 301 00  Plzeň. Nezapomeňte uvést číslo vašeho účtu, na který vám zašleme peníze za zboží zpět. Jakmile zboží obdržíme a systémově zpracujeme, odesíláme peníze na vámi uvedený účet a na mail vám přijde dobropis.
Na nově vybrané zboží, respektive novou velikost, barvu apod. prosíme, vystavte novou objednávku.

V případě dotazů se obracejte na adresu: e-shop@rockpoint.cz


Mám kartičku z prodejny, mohu nakupovat na e-shopu?

Ano. V případě, že máte z prodejny vytvořenou kartičku ZÓNA, jste již registrovaný uživatel s účtem, na který se Vám načítají body za nákupy jak z prodejny, tak z e-shopu. Stačí se přihlásit v pravém horním rohu tlačítkem „přihlásit“. V tomto případě pravděpodobně ještě nemáte uvedeno své vlastní heslo, tedy rovnou zvolte „zapomenuté heslo“. Systém vás vyzve k vyplnění pole „login“. Do tohoto pole vyplňte 13-ti místné číslo Vaší ZÓNA karty a pokračujte tlačítkem „potvrdit“. Na e-mail, který jste uvedli do přihlašovacího formuláře, Vám během chvíle přijde nové heslo. Další postup je následující: Do přihlašovacího okna vyplníte pole login číslem Vaší karty a pole heslo novým heslem, které jste obdrželi. Potvrdíte tlačítkem „přihlásit se“. Že jste úspěšně přihlášeni, poznáte tak, že v pravém horním rohu se objeví Vaše jméno. Nyní můžete využívat v nákupu všech ZÓNA výhod, platných pro on-line nákupy. Po prvním přihlášení doporučujeme si Vaše heslo změnit v sekci „Můj účet/Váš profil.
Nevíte-li, zda již u nás máte účet, napište nám na zona@rockpoint.cz. Opětovným založením účtu totiž přicházíte o načtené body, které nejdou dodatečně slučovat!

V případě, že problémy s přihlášením přetrvávají, neváhejte se obrátit na adresu: zona@rockpoint.cz, na které Vám zodpovíme Vaše dotazy a pomůžeme problém vyřešit.


Jsem registrovaný, už jsem nakupoval, ale nepamatuji si své přihlašovací údaje.

Máte-li fyzickou kartičku ZÓNA, stačí se přihlásit v pravém horním rohu tlačítkem „přihlásit“. Do pole „uživatelské jméno“ zadáte číslo karty (u starších registrací svůj email) a dále své heslo. Nepamatujete-li si své heslo, proklikem na „zapomenuté heslo“ si nechte si vygenerovat nové. Systém vás vyzve k vyplnění pole „login“. Do tohoto pole vyplňte 13-místné číslo Vaší ZÓNA karty a pokračujte tlačítkem „potvrdit. “Bude vám zasláno během okamžiku na váš e-mail. V případě, že jste si v období po registraci měnili svou e-mailovou adresu, je třeba se nejprve obrátit na nás, abychom vám e-mail změnily a nové heslo vám mohlo přijít. Po prvním přihlášení pak doporučujeme si Vaše heslo změnit v sekci „Můj účet/Váš profil.

Nemáte-li kartičku, ale již jste se u nás registrovali on-line, zadejte do přihlašovacího okna do pole „uživatelské jméno“ vaše přihlašovací jméno a dále heslo. Nepamatujete-li si heslo, nechte si vygenerovat nové. Systém vás vyzve k vyplnění pole „login“. Do tohoto pole vyplňte vaše přihlašovací jméno a pokračujte tlačítkem „potvrdit. “Nové heslo vám bude zasláno během okamžiku na váš e-mail. V případě, že jste si v období po registraci měnili svou e-mailovou adresu, je třeba se nejprve obrátit na nás, abychom vám e-mail změnily a nové heslo vám mohlo přijít. Po prvním přihlášení pak doporučujeme si Vaše heslo změnit v sekci „Můj účet/Váš profil. Ověřte si také, zda máte v registraci vyplněné pole „chci se stát členem Rock Point ZÓNY“, abyste nepřicházeli o další výhody, které členství nabízí. Při on-line registraci kartičku nezasíláme a při nákupech není podmínkou ji fyzicky vlastnit, ale pokud budete mít zájem, můžete si kartičku vyzvednout na jakékoliv naší kamenné prodejně Rock Point nebo partnerské prodejně Hannah či Keen. Stačí své členství prokázat jménem a jedním dokladem totožnosti.

Nemáte-li kartičku a nepamatujete si své přihlašovací jméno a heslo, napište nám na zona@rockpoint.cz. Nové heslo vygenerujeme za vás a vy si jej po prvním přihlášení změníte.

Nevíte-li, zda již u nás máte účet, napište nám na zona@rockpoint.cz, kde vše ověříme. Opětovným založením účtu totiž přicházíte o načtené body, které nejdou dodatečně slučovat!

V případě, že problémy s přihlášením přetrvávají, neváhejte se obrátit na adresu: zona@rockpoint.cz, na které Vám zodpovíme Vaše dotazy a pomůžeme problém vyřešit.

 

Jak poznám, jestli již účet mám nebo nemám založený?

Nevíte-li, zda již u nás máte účet, napište nám na zona@rockpoint.cz, kde vše ověříme. Sami bohužel tuto informaci nezjistíte. Nezakládejte si účet jiný, opětovným založením účtu totiž přicházíte o načtené body, které nejdou dodatečně slučovat!

 

Je možné objednané zboží vyzvednout na prodejně?

Objednávku je možné vyzvednout přímo na kamenných prodejnách Rock Point, partnerských prodejnách Hannah a Keen. Při vyplňování dodacích údajů v objednávkovém procesu je nutné zvolit konkrétní prodejnu. Zboží s tímto způsobem doručení není možné platit v hotovosti na prodejně. V případě, že by vám zboží barevně nebo velikostně nevyhovovalo a prodejna bude mít zboží skladem, je možné provést okamžitou výměnu. V opačném případě je třeba postupovat dle obchodních podmínek - vrácení zboží.

 

Proč je u osobního odběru na prodejně účtováno dopravné?

V tomto případě se nejedná o rezervaci na prodejně, ale vyzvednutí zboží doručeného na Vámi vybranou prodejnu. Nemusíte řešit, zda všechno zboží na prodejně fyzicky je, my vám je zkompletujeme z ostatních poboček nebo centrálního skladu a na Vámi zvolenou prodejnu doručíme. Při nákupu nad 499,- Kč se žádné dopravné neúčtuje.

 


 


 


Rock point newsletter
informace o novinkách a slevách