Naše webové stránky používají cookies. Pomáhají ke správné funkci stránek a lepšímu uživatelskému zážitku. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte. Rozumím

Pokud nese produkt visačku či označení "bluesign product" můžete si být jisti, že neobsahuje žádné škodlivé látky a 90 % použitých materiálů na produktu má tento certifikát - bluesign.

Cílem bluesign je zamezit používání látek, substancí a materiálů, které poškozují lidské zdraví a životní prostředí. Používat při výrobě co nejmenší množství energií a surovin. Málokdo si uvědomuje, že i zvolená impregnace na bundě ovlivňuje životní prostředí. Vždyť při dešti se postupně smívá a vsákává do půdy.

Pokud se tedy chceme k přírodě chovat šetrněji, sledujme visačky na zboží. Např. značka Haglöfs má v kolekci pro rok 2016 přes 70 % produktů, které nesou visačku bluesign.

 

Systém bluesign® vznikl na základě praktických zkušeností. Ve snaze vyvinout textilní výrobek s co nejmenším dopadem na životní prostředí a odpovědné využívání lidských zdrojů vznikla koncepce systému bluesign®. První iniciativa projektu sahá do roku 1997. Bluesign Technologies AG byla založena v roce 2000 se sídlem ve Švýcarsku, aby bylo zajištěno, že systém bude nezávislý, a proto realizovatelný pro co největší počet firem.

 
0,-