Naše webové stránky používají cookies. Pomáhají ke správné funkci stránek a lepšímu uživatelskému zážitku. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte. Rozumím
 

Zboží, které jsem si objednal, mi velikostně nevyhovuje. Jak mám postupovat?

 

Zboží máte právo do 14 dnů vyměnit nebo vrátit.
Balíček odešlete na adresu Rock Point a.s., E-SHOP, Americká 2796/54, 301 00 Plzeň. Do adresy nezapomeňte připsat E-SHOP. Tohle označení nám usnadní práci při třídění balíků a zboží se k nám dostane rychleji.
Zboží odešlete tak, jak jste ho obdrželi, aby bylo schopné dalšího prodeje. Přiložte originál faktury, všechny visačky, záruční list apod. Doporučujeme udělat si kopii faktury pro Vaši kontrolu. Pokud máte na faktuře více zboží, ponechte si originál a odešlete kopii.
V případě zájmu o jinou velikost či barvu, si prosím vytvořte novou objednávku. Peníze za vrácené zboží Vám budou vráceny nejpozději do 14 dnů od převzetí zboží dle zákonné lhůty.

Výměnu zboží můžete uskutečnit i na kterékoliv prodejně Rock Point. Zboží, prosím, doneste na prodejnu v původním obalu se všemi potřebnými dokumenty.

 

Mám možnost výměny zboží?

Ano, zboží, které si přes eshop www.rockpoint.cz objednáte, můžete vyměnit či vrátit na jakékoliv prodejně Rock Point. Výměna přes e-shop není v současné době možná, ale je možné zboží vrátit a objednat nové.

Pokud byste se rozhodli pro variantu výměny zboží na prodejně, prosím, doneste zboží na prodejnu v původním obalu se všemi potřebnými dokumenty. Na prodejně Vám vystaví doklad o převzetí zboží. V případě vrácení zboží nelze částku za zboží vyplatit v hotovosti na pokladně prodejny, ale bude Vám zaslána na účet, případně složenkou. Peníze Vám budou vráceny nejpozději do 14 dnů od převzetí zboží dle zákonné lhůty.

Pokud byste se rozhodli zboží vrátit a objednat nové, vytvořte novou objednávku na www.rockpoint.cz a zboží, které chcete vrátit, zašlete na adresu: Rock Point a.s., E-SHOP, Americká 2796/54, 301 00 Plzeň.

 

Je možné objednané zboží vyzvednout na prodejně?

Objednávku je možné vyzvednout přímo na kamenných prodejnách Rock Point, partnerských prodejnách Hannah a Keen. Při vyplňování dodacích údajů v objednávkovém procesu je nutné zvolit způsob dopravy "osobní odběr" a vybrat konkrétní prodejnu. Zboží s tímto způsobem doručení není možné platit v hotovosti na prodejně. V případě, že by vám zboží barevně nebo velikostně nevyhovovalo a prodejna bude mít zboží skladem, je možné provést okamžitou výměnu. V opačném případě je třeba postupovat dle obchodních podmínek - vrácení zboží.

 

Proč je u osobního odběru na prodejně účtováno dopravné?

V tomto případě se nejedná o rezervaci na prodejně, ale vyzvednutí zboží doručeného na Vámi vybranou prodejnu. Nemusíte řešit, zda všechno zboží na prodejně fyzicky je, my vám je zkompletujeme z ostatních poboček nebo centrálního skladu a na Vámi zvolenou prodejnu doručíme. Při nákupu nad 499,- Kč se žádné dopravné neúčtuje.

MOHU V E-SHOPU UPLATNIT DÁRKOVOU POUKÁZKU ROCK POINT?

Dárkovou pokázku Rock Point nelze uplatnit při nákupu v e-shopu. Poukázku můžete uplatnit na kterékoliv naší Rock Point prodejně nebo partnerských prodejnách Hannah a Keen Concept Store.

JAK POZNÁM, JESTLI MÁM NEBO NEMÁM JIŽ ZALOŽENÝ ÚČET?

Nevíte-li, zda již u nás máte účet, napište nám na zona@rockpoint.cz, kde vše ověříme. Sami bohužel tuto informaci nezjistíte. Nezakládejte si účet jiný, opětovným založením účtu totiž přicházíte o načtené body, které nejdou dodatečně slučovat!

MÁM KARTIČKU Z PRODEJNY, MOHU NAKUPOVAT NA E-SHOPU?

Ano. V případě, že máte z prodejny vytvořenou kartičku ZÓNA, jste již registrovaný uživatel s účtem, na který se Vám načítají body za nákupy jak z prodejny, tak z e-shopu. Stačí se přihlásit v pravém horním rohu tlačítkem „Přihlášení/registrace“.
 

  1. Pokud si nejste jisti, zda jste uvedli svůj e-mail, zvolte „Zaslat zapomenuté heslo“ a zadejte svůj e-mail (vyzkoušejte raději více e-mailů). Pokud Vám systém po stisknutí tlačítka „Odeslat“ zahlásí Účet s tímto e-mailem nebyl nalezen, kontaktujte nás zona@rockpoint.cz. Opětovným založením účtu totiž přicházíte o načtené body, které nejdou dodatečně slučovat.

 

  1. Pokud jste na e-shopu ještě nenakupovali, zvolte rovnou „Zaslat zapomenuté heslo“ a nechte si ho vygenerovat. Zadejte svůj e-mail uvedený při registraci a stiskněte tlačítko „Odeslat“. Heslo Vám bude zasláno během okamžiku na Váš e-mail. V případě, že jste si v období po registraci měnili svou e-mailovou adresu, je třeba se nejprve obrátit na nás (zona@rockpoint.cz), abychom vám e-mail změnily a nové heslo vám mohlo přijít.
     

Pokud již znáte email i heslo, pro samotné přihlášení stiskněte v pravém horním rohu tlačítko „Přihlášení/registrace“, zadejte Váš email a heslo a potvrďte tlačítkem „Přihlásit“. Že jste úspěšně přihlášeni, poznáte tak, že v pravém horním rohu se objeví Vaše jméno. Nyní můžete využívat k nákupu všech ZÓNA výhod platných pro on-line nákupy. Po prvním přihlášení doporučujeme Vaše heslo změnit kliknutím na svoje jméno a zvolením „Změna hesla“.

JSEM REGISTROVANÝ ON-LINE, MOHU VYUŽÍVAT ZÓNA VÝHOD K NÁKUPU V KAMENNÝCH PRODEJNÁCH?

Ano, stačí svou on-line registraci nahlásit na prodejně. Při on-line registraci kartičku ZÓNA nezasíláme a při nákupech není podmínkou ji fyzicky vlastnit, ale pokud budete mít zájem, můžete si kartičku na jakékoliv naší kamenné prodejně Rock Point nebo partnerské prodejně Hannah či Keen vyzvednout. Stačí své členství prokázat jménem a jedním dokladem totožnosti. 

JSEM REGISTROVANÝ, UŽ JSEM NAKUPOVAL, ALE NEPAMATUJI SI SVÉ PŘIHLAŠOVACÍ ÚDAJE.

1. Nepamatuji si heslo:
Stačí se přihlásit v pravém horním rohu tlačítkem „Přihlášení/registrace“. Nepamatujete-li si své heslo, klikněte na „Zaslat zapomenuté heslo“ a nechte si vygenerovat nové. Zadejte svůj e-mail a stiskněte tlačítko „Odeslat“. Nové heslo Vám bude zasláno během okamžiku na Váš e-mail. V případě, že jste si v období po registraci měnili svou e-mailovou adresu, je třeba se nejprve obrátit na nás, abychom vám e-mail změnily a nové heslo vám mohlo přijít. Po prvním přihlášení doporučujeme Vaše heslo změnit kliknutím na svoje jméno a zvolením „Změna hesla“.

2. Nepamatuji si e-mail nebo nevím, zda mám již založený účet:
Nevíte-li, zda již u nás máte účet, napište nám na zona@rockpoint.cz, kde vše ověříme. Opětovným založením účtu totiž přicházíte o načtené body, které nejdou dodatečně slučovat.

V případě, že problémy s přihlášením přetrvávají, neváhejte se obrátit na adresu: zona@rockpoint.cz, na které Vám zodpovíme Vaše dotazy a pomůžeme problém vyřešit.

 

0,-