Naše webové stránky používají cookies. Pomáhají ke správné funkci stránek a lepšímu uživatelskému zážitku. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte. Rozumím

Fungování e-shopu a prodejen v rámci opatření Covid19

Nejčastější dotazy k fungování našeho provozu v rámci mimořádných opatření


Náš e-shop jede dál. Dle nařízení vlády ČR jsme již od 11. 5. 2020 otevřeli všechny naše Rock Point prodejny. Důsledně dodržujeme všechna hygienická opatření tak, abyste si mohli u nás bez obav o své zdraví vybrat potřebné outdoor vybavení.

Z těchto důvodů proto omluvte případné prodloužení dodací lhůty e-shopu či zpožděnou reakci na emailový dotaz.

 

Mohu využít osobní odběr na prodejnách?

ANO. Osobní odběr je možné již využívat na všech Rock Point prodejnách. Svou objednávku si tak můžete přijít vyzvednout opět na svou nejbližší oblíbenou prodejnu. 
 

Jaké prodejny jsou již otevřené?

V běžné otevírací době jsme pro vás otevřeli všechny Rock Point prodejny a všechny partnerské obchody Hannah a Keen.
 

 

Je možné někde zboží vyzkoušet?

Dbáme zejména na vaše zdraví a bezpečnost, proto je možné využívat zkušebních kabinek za dodržení nařízených hygienických podmínek. Před vstupem do kabinky informujte prodavače a vždy desinfikujte ruce, vyzkoušené zboží předejte vždy zpět prodavači, nevracejte na stojany. Kabinky jsou pravidelně desinfikovány a vrácené zboží je předáno do 24hodinové karantény.

Mohu platit na dobírku?

ANO. Od 1. 6. je opět možné využívat všech našich platebních způsobů, tedy i platby na dobírku.
 

 

Jak můžu vrátit nebo reklamovat zboží zakoupené na e-shopu?

Zboží zasílejte na adresu e-shopu nebo je možné jej vrátit v jakékoliv prodejně Rock Point nebo partnerském obchodě Hannah a Keen.
 

Adresa e-shopu:
Rock Point a.s. - E-SHOP
Pod Kyjovem 351/24
322 00 Plzeň 7 - Radčice

Jak můžu reklamovat zboží zakoupené na prodejně?

Na prodejnách jsme vám pro přebírání reklamací opět k dispozici. V rámci hygienických opatření bude doručené zboží ve 24hodinové karanténě. Prosíme o dodržování hygienických podmínek dle pokynů personálu.

Ke zboží přiložte fakturu, záruční list aj. a podrobný popis vady výrobku, který reklamujete a požadovaný nárok z vady vyplývající. Reklamaci vyřídíme ve lhůtě stanovené zákonem.
 

 

Za jak dlouhou dobu mě vrátíte peníze za zrušenou objednávku?

Peníze vracíme nejpozději do 14 dnů, ale obvykle je to v den zrušení objednávky. Informaci o provedení návratu peněz vždy obdržíte e-mailem.

Pokud máte v souvislosti s mimořádnými opatřeními v rámci Covid 19 jakékoliv další dotazy, rádi vám je zodpovíme:

telefon: +420 379 200 777, +420 379 200 778, po - pá 8:00 - 16:30
e-mail: e-shop@rockpoint.cz.

 

 

Rock Point

 

Další outdoorové čtení

Koktejl skvěle namíchaných materiálů, designu i šetrného přístupu k přírodě. Víte, proč budete tuhle bundu hrdě nosit?
Vychytejte 20% slevy na vše nezlevněné. Skvělá příležitost pro pořízení značkové outdoor výbavy...
Na veškeré stany, spacáky,  karimatky a další kempingovou výbavu můžete využít dodatečnou slevu. Pouze teď a pouze na e-shopu...