Naše webové stránky používají cookies. Pomáhají ke správné funkci stránek a lepšímu uživatelskému zážitku. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte. Rozumím

Fungování e-shopu a prodejen v rámci opatření Covid19

5 min čtení 25. 12. 2020

Nejčastější dotazy k fungování našeho provozu


Respektujeme všechna vládní nařízení a dodržujeme nastavená pravidla. Jak to vypadá v reálu? Prostě makáme na 120 %, i když soupeř nehraje úplně fér. Posílá nám stále větší a větší covidové laviny. Ale v těch my jezdit umíme! I když je to náročné a dá to hodně práce, naším cílem je hlavně vaše bezpečnost a bezpečnost našich zaměstnanců.

Občas se tak stane, že do laviny pracovních činností můžeme pustit omezený počet rukou a nohou a někdy nám dokonce chybějí. Prosíme vás proto o shovívavost a trpělivost, když se nás nebudete moci dovolat v čase, na který jste zvyklí nebo vám balíček přijde o chvíli později.

Protože se situace pořád mění a upravuje, přehledně jsme vám sepsali odpovědi k nejčastějším dotazům.

 

Mohu objednat z eshopu?

ANO. E-shop Rock Point je stále plně k dispozici. Naši zaměstnanci dodržují veškerá nařízená hygienická opatření.

 

Mohu využít osobní odběr na prodejnách?

ANO. Osobní odběr je možné využívat přes "výdejní okénko" na většině našich prodejen, ale v omezeném čase: Po - So 10:00 - 18:00 hod. (výjimky jsou uvedeny v otevírací době dané prodejny).

Seznam prodejen s možností osobního odběru:

 

Mohu využít službu on-line rezervace?

ANO. On-line rezervace je možné využít u prodejen, kde jsou otevřena výdejní okénka pro osobní odběry s možností vrácení nepoužitého zboží do 14-ti dnů.
Otevírací doba okének je u většiny prodejen Po - So, 10 - 18 hod. Výjimky jsou uvedené v otevírací době dané prodejny.

Při vyzvedávání svých on-line rezervací můžete při platbě využít i své dárkové poukázky. Pokud vám dárkový poukaz během uzavření prodejen propadl, automaticky jsme ho prodloužili do 30. 6. 2021.

Mohu osobní odběr vyměnit či vrátit přímo při převzetí na výdejních místech?

ANO. V tomto případě postupujte dle pokynů obsluhy výdejních okének. V případě výměny zboží je třeba předem vytvořit on-line rezervaci na produkt, za který potřebujete vaše zboží vyměnit. V případě vrácení osobního odběru zboží zašlete na adresu e-shopu nebo vraťte přímo ve výdejním okénku a přiložte vyplněný formulář pro vrácení zboží.
 


Je možné někde zboží vyzkoušet?

NE, zboží není momentálně možné zkoušet v žádné z našich Rock Point prodejen ani partnerských obchodech Hannah a KEEN, dbáme zejména na vaše zdraví a bezpečnost.

Mohu platit na dobírku?

ANO. Momentálně je možné využívat všech našich platebních způsobů, tedy i platby na dobírku.
 

Jak můžu vrátit, VYMĚNIT nebo reklamovat zboží zakoupené na e-shopu?

Zboží zasílejte na adresu e-shopu nebo vraťte přímo ve výdejním okénku a přiložte vyplněný formulář pro vrácení zboží.

Adresa e-shopu:
Rock Point a.s. - E-SHOP
Pod Kyjovem 351/24
322 00 Plzeň 7 - Radčice
 


Jak můžu reklamovat zboží zakoupené na prodejně?

Na prodejně, která má otevřeno výdejní okénko, můžete přijít vyřídit i vaši reklamaci. Na ostatních prodejnách momentálně není možné zajistit přebírání reklamací. Pokud nemáte v dosahu prodejnu s výdejním okénkem, Vaši reklamaci můžete zasílat na adresu reklamačního oddělení.

Adresa reklamačního oddělení:
REKLAMACE Hannah
Americká 54
Plzeň, 301 00

Ke zboží přiložte fakturu, záruční list aj. a podrobný popis vady výrobku, který reklamujete a požadovaný nárok z vady vyplývající. Reklamaci vyřídíme ve lhůtě stanovené zákonem.
 

 

Za jak dlouhou dobu mě vrátíte peníze za zrušenou objednávku?

Peníze vracíme nejpozději do 14 dnů, ale obvykle je to v den zrušení objednávky. Informaci o provedení návratu peněz vždy obdržíte e-mailem.

Mám dárkovou poukázku a končí jí platnost. Mohu poukázku využít na e-shopu?

Vaše dárková poukázka na e-shopu využít nejde, ale pokud vám platnost poukázky během uzavření prodejen propadla, automaticky jsme vám ji prodloužili do 30.6. 2021. O svůj dárkový poukaz určitě nepřijdete.

Dárkovou poukázku můžete nyní využít i při vyzvedávání svých on-line rezervací, při platbě na prodejně.

potřebuji poradit s výběrem, ale prodejny jsou zavřené. mohu se na někoho obrátit?

ANO. Pokud byste chtěli prodiskutovat výběr outdoorového vybavení se specialistou, můžete využít naší novou službu - Outdoor Expert. Stačí vyplnit čas kdy se vám to hodí, zpětný kontakt a náš Outdoor Expert se vám už sám ozve.
 


Kde nás zastihnete

Pokud máte v souvislosti s mimořádnými opatřeními v rámci Covid 19 jakékoliv další dotazy, rádi vám je zodpovíme:

telefon: +420 379 200 777, Po - Pá 10:00 - 14:00
e-mail: e-shop@rockpoint.cz

Rock Point

Další outdoorové čtení

V prodejnách a na e-shopu Rock Point nabízíme špičkové péřové spací pytle, jejichž výroba probíhá přímo v Česku...
Vyberte si outdoor výbavu z e-shop kategorie "výprodej" a přidejte si k nákupu ještě extra 10% slevu. Již zlevněné si tak pořídíte ještě výhodněji...
Jedna z nejvyšších dosud neslezených hor čeká na své dobyvatele. Česká výprava se jí vydala podívat na zoubek...