Naše webové stránky používají cookies. Pomáhají ke správné funkci stránek a lepšímu uživatelskému zážitku. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte. Rozumím

CHCETE ZBOŽÍ REKLAMOVAT?

Čisté zboží dobře zabalte, přiložte fakturu (dodací list), kde napište stručný popis vady a Vámi upřednostňovaný způsob vyřešení reklamace a zašlete na adresu:

Rock Point a.s. - E-SHOP REKLAMACE
West Bussiness Center, budova A
Chebská 545/13
322 00 Plzeň

Reklamované zboží můžete vrátit také na jakoukoliv prodejnu Rock Point Hannah nebo Keen, kde s Vámi bude sepsán reklamační protokol.


Podrobnější informace najdete v našich obchodních podmínkách a reklamačním řádu. Pokud potřebujete přesto poradit, kontaktujte naši zákaznickou linku Po-Pá 8:00-16:30 na telefonním čísle ​379 200 777 nebo na email e-shop@rockpoint.cz.