Momentálně pro Vás zajišťujeme tyto způsoby doručení:
|
|
|
|
|
|
CENA DOPRAVY v ČR
U OBJEDNÁVEK NAD 1499,- KČ JE DOPRAVNÉ A BALNÉ ZDARMA.
Doručovací služba |
Dobírkou |
Platební kartou |
Převodem |
|
Česká pošta (balík do ruky, na poštu) |
120 |
120 |
120 |
Sledování zásilky Česká pošta |
PPL |
120 |
120 |
120 |
Sledování zásilky PPL |
Osobní odběr |
X |
0 Kč* |
0 Kč* |
Sledování doručení na vybranou prodejnu PPL |
Ceny jsou uvedeny v Kč včetně DPH.
* Dopravné a balné je zdarma v případě, že objednávka přesáhne 499,- Kč vč. DPH, po uplatnění všech slev. U objednávek do 499,- Kč a nižší, bude účtováno dopravné a balné ve výši 60,- Kč.
S každou zásilkou zákazník obdrží na e-mail uvedený v objednávce fakturu v elektronické podobě.
CENA DOPRAVY na Slovensko
U OBJEDNÁVEK NAD 2999,- JE DOPRAVNÉ A BALNÉ ZDARMA.
Doručovací služba |
Platební kartou |
|
PPL |
310 |
Sledování zásilky PPL |
Ceny jsou uvedeny v Kč včetně DPH.
Pro zaslání zboží na Slovensko je možná pouze platba platební kartou online. S každou zásilkou zákazník obdrží na e-mail uvedený v objednávce fakturu v elektronické podobě.
CENA DOPRAVY do Polska
TUTO SLUŽBU MOMENTÁLNĚ NENABÍZÍME. DĚKUJEME ZA POCHOPENÍ.
U OBJEDNÁVEK NAD 2999,- JE DOPRAVNÉ A BALNÉ ZDARMA.
Doručovací služba |
Platební kartou |
|
PPL |
310 |
Sledování zásilky PPL |
Ceny jsou uvedeny v Kč včetně DPH.
Pro zaslání zboží do Polska je možná pouze platba platební kartou online. S každou zásilkou zákazník obdrží na e-mail uvedený v objednávce fakturu v elektronické podobě.
CENA DOPRAVY do ostatních zemí EU
TUTO SLUŽBU Z TECHNICKÝCH DŮVODŮ MOMENTÁLNĚ NENABÍZÍME. DĚKUJEME ZA POCHOPENÍ.
Sledování zásilek - GLS
Track and Trace - GLS
Ceny jsou uvedeny včetně DPH, mýtného a palivového příplatku. S každou zásilkou zákazník obdrží na e-mail uvedený v objednávce fakturu v elektronické podobě.
Země |
Délka doručení |
Váhový limit v kg |
Cena v Kč |
Doručovací služba |
Německo |
1-2 dny |
20 |
350 |
GLS |
Rakousko |
1-2 dny |
20 |
350 |
GLS |
Maďarsko |
1-2 dny |
20 |
350 |
GLS |
Belgie |
2 dny |
20 |
390 |
GLS |
Nizozemí |
2 dny |
20 |
390 |
GLS |
Lucembursko |
2 dny |
20 |
390 |
GLS |
Dánsko |
2 dny |
20 |
390 |
GLS |
Slovinsko |
3 dny |
20 |
390 |
GLS |
Estonsko |
4 dny |
20 |
390 |
GLS |
Litva |
4 dny |
20 |
390 |
GLS |
Lotyšsko |
4 dny |
20 |
390 |
GLS |
Irsko |
4 dny |
15 |
490 |
GLS |
Vel. Británie |
3-4 dny |
15 |
490 |
GLS |
Francie |
2-3 dny |
15 |
490 |
GLS |
Itálie |
3-4 dny |
15 |
490 |
GLS |
Španělsko |
4-7 dní |
15 |
490 |
GLS |
Rumunsko |
3 dny |
15 |
490 |
GLS |
Bulharsko |
4 dny |
15 |
490 |
GLS |
Řecko |
3-6 dní |
15 |
1090 |
GLS |
Portugalsko |
4-7 dní |
15 |
1090 |
GLS |
Finsko |
4-7 dní |
15 |
1090 |
GLS |
Švédsko |
3-5 dní |
15 |
1090 |
GLS |
Malta |
5-7 dní |
15 |
1090 |
GLS |
Kypr |
5-7 dní |
15 |
1090 |
GLS |
Chorvatsko |
4-7 dní |
15 |
1090 |
GLS |
SLEDOVÁNÍ ZÁSILKY
Svojí zásilku odeslanou prostřednictvím České pošty, PPL i GLS můžete sledovat a dozvědět se více o jejím doručení či uskladnění. Podací číslo Vaší zásilky najdete v potvrzovacím emailu z našeho eshopu: www.rockpoint.cz.
-
Sledování zásilky PPL
-
Sledování zásilky Česká pošta
-
Sledování zásilky v případě doručení na vybranou prodejnu PPL
-
Sledování zásilky do zahraničí GLS
DODACÍ LHŮTY
Vzhledem k širokému rozsahu nabízeného sortimentu na e-shopu www.rockpoint.cz je možné, že některé produkty jsou momentálně na jiném skladu v rámci sítě obchodů Rock Point než na skladu e-shopu. Dodací lhůty jsou obvykle 3-7 pracovních dnů ( 4-8 na Slovensko), pouze v mimořádných případech do 15 dnů.
Dodací lhůty do ostatních zahraničních zemí se liší dle konkrétní země viz. stanovený ceník výše.
ČESKÁ POŠTA - BALÍK DO RUKY
Je klasický a nejvíce známý způsob doručení. Pracovník České pošty Vám doručí balík přímo ke dveřím Vašeho domu či bytu. Pokud Vás doma nezastihne, nechá ve schránce lísteček s výzvou a Vy si zásilku můžete vyzvednout v následujících dnech na poště. Garance doručení přímo do rukou adresáta je již následující pracovní den od podání zásilky.
ČESKÁ POŠTA - BALÍK NA POŠTU
Tato unikátní služba Vám umožňuje zvolit si poštu, na které budete mít balík připravený k vyzvednutí. Výhodou je, že nemusíte být v určitý čas na určitém místě a sami si rozhodujete kdy a na které poště si balík vyzvednete. Prostřednictvím SMS nebo e-mailem obdržíte informaci, že balík již na poštu putuje a následně v okamžiku, kdy je na poštu uložen. Garance doručení je následující den po podání zásilky.
A navíc, pokud by Vám nevyhovovala zvolená pošta, pak můžete v den podání po obdržení elektronického avíza změnit poštu, kde si chce balík vyzvednout, a to na stránkách: http://www.ceskaposta.cz/zmenadispozice
PPL
Společnost PPL zajišťuje expresní přepravu balíků nejen po celém území České republiky, ale i do zahraničí. Ve spolupráci s Českou spořitelnou a.s. nabízí navíc možnost uhradit balík "na dobírku" také platební kartou. Tato služba je pro příjemce balíku ZDARMA. Další výhodou je aktivní komunikace s příjemcem ze strany PPL - řidič Vás před doručením kontaktuje a je možné se domluvit na posunutí času vyzvednutí přesně dle Vašich potřeb.
GLS
"Myslet globálně, jednat lokálně" - to je filozofie GLS! Generals Logistics System, to je mezinárodně strukturovaná logistická síť. GLS nabízí kvalitní služby založené na znalosti místní kultury obchodu a zkušenosti. Poskytuje to nejlepší v oblasti přepravy balíků. Přepravu zajišťuje jak v rámci České republiky, tak do 38 evropských států. V našem elektronickém obchodě tuto službu využíváme pouze pro zahraniční přepravu. Termíny doručení a výše ceny dopravy je uvedena v našem pevném ceníku zahraničních přeprav.
Sledování zásilek - GLS
Track and Trace - GLS
OSOBNÍ ODBĚR
Objednané zboží z e-shopu Vám zavezeme na Vámi vybranou kamennou prodejnu, kde si jej vyzvednete. Doprava je při tomto způsobu dopravy ZDARMA v případě, že Vaše objednávka přesáhne částku 499,- Kč vč. DPH po odečtení všech slev. V opačném případě platíte zvýhodněnou dopravu v hodnotě 60,- Kč. Tento způsob dopravy je možné zvolit pouze při platbě předem, a to: převodem, platbě kartou (PayU) nebo při využití převodu peněz přes službu Pay U. Informaci o připravenosti zboží k vyzvednutí obdržíte e-mailem. Vyzvednout si Vaše zboží můžete kdykoliv během otevírací doby dané prodejny. Pokud na prodejně zjistíte, že jste si objednali špatnou velikost a daná prodejna bude mít k dispozici správnou, můžete si zboží okamžitě vyměnit.
Osobní odběr je možné uskutečnit na všech našich prodejnách Rock Point nebo partnerských prodejnách Hannah a Keen.
REZERVACE NA PRODEJNĚ
Zboží si rezervujete elektronicky na našem e-shopu a vyzvedáváte si jej ve vybrané prodejně. Platbu provedete až při vyzvednutí v hotovosti nebo kartou. Pokud Vám zboží "nesedne", necháváte jej v prodejně. Personál prodejny je připraven Vám poradit a pomoci s výběrem nebo volbou vhodné alternativy.
Zboží zakoupené přes "Rezervovat v prodejně" není možné vrátit zpět na e-shop ani požadovat vrácení platby přes e-shop. Platí zde podmínky jako při nákupu na kamenných prodejnách.
Vyberete si Vámi zvolený produkt (barva a velikost) a přes tlačítko „Rezervovat v prodejně“ se Vám v rozbalovacím menu „Vyhledej prodejnu dle města“ zobrazí město, kde máme Vámi vybraný produkt na skladě. Zvolíte dle města prodejnu, která je pro Vás nejblíže, vyplníte údaje potřebné pro komunikaci s prodejnou (jméno, příjmení, telefon a Váš e-mail) a stisknete tlačítko „Odeslat rezervaci“. Poté máte zboží po dobu 48 hodin na prodejně rezervováno a můžete si jej kdykoliv během otevírací doby prodejny vyzvednout. Pokud by Vám termín nevyhovoval, je možné se samozřejmě domluvit přímo s obsluhou prodejny a termín upravit dle Vašich potřeb.
Ve vybrané prodejně pro Vás zboží nachystáme do 2 hodin a pošleme Vám potvrzení, že si jej můžete vyzvednout. Při platbě na prodejně je platná cena zboží v době rezervace na e-shopu. Nepřijdete tak o žádné akce či slevy platné pouze pro e-shop. Pro načtení ZÓNA bodů na Váš účet prokažte při platbě Vaše členství v ZÓNA klubu. Zpětné načítání bodů za nákupy není možné. Rezervaci si můžete vytvořit na jakékoliv Rock Point prodejně nebo partnerské prodejně Hannah a Keen, ve které bude zvolené zboží k dispozici.
Věříme, že se servisem našeho e-shopu budete spokojeni. V případě jakéhokoliv dotazu či podnětu nás neváhejte kontaktovat. Děkujeme.