CENA DOPRAVY v ČR

U OBJEDNÁVEK NAD 1 499,- KČ JE DOPRAVNÉ A BALNÉ ZDARMA.
 

Doručovací služba

Dobírkou

Platební kartou

Převodem

PlatímPak 

 

Česká pošta (balík do ruky, na poštu)

128 Kč*

99 Kč

99 Kč

99 Kč

Sledování zásilky Česká pošta

PPL

128 Kč*

99 Kč

99 Kč

99 Kč

Sledování zásilky PPL

Osobní odběr

– 

0 Kč

0 Kč

0 Kč

Sledování doručení na vybranou prodejnu PPL

Ceny jsou uvedeny v Kč včetně DPH.
* 29 Kč - platba dobírkou
S každou zásilkou zákazník obdrží na e-mail uvedený v objednávce fakturu v elektronické podobě.

CENA DOPRAVY na Slovensko

U OBJEDNÁVEK NAD 2 999,- JE DOPRAVNÉ A BALNÉ ZDARMA.
 

Doručovací služba

Platební kartou

 

PPL pro SK

310 Kč

Sledování zásilky PPL

Ceny jsou uvedeny v Kč včetně DPH.

Pro zaslání zboží na Slovensko je možná pouze platba platební kartou online. S každou zásilkou zákazník obdrží na e-mail uvedený v objednávce fakturu v elektronické podobě.

SLEDOVÁNÍ ZÁSILKY

 

Svojí zásilku odeslanou prostřednictvím České pošty, PPL i GLS můžete sledovat a dozvědět se více o jejím doručení či uskladnění. Podací číslo Vaší zásilky najdete v potvrzovacím emailu z našeho eshopu: www.rockpoint.cz.

 

  • Sledování zásilky PPL

  • Sledování zásilky Česká pošta

  • Sledování zásilky v případě doručení na vybranou prodejnu PPL

  • Sledování zásilky do zahraničí GLS

 

DODACÍ LHŮTY

Vzhledem k širokému rozsahu nabízeného sortimentu na e-shopu www.rockpoint.cz je možné, že některé produkty jsou momentálně na jiném skladu v rámci sítě obchodů Rock Point než na skladu e-shopu. Dodací lhůty jsou obvykle 3-7 pracovních dnů (4-8 na Slovensko), pouze v mimořádných případech do 15 dnů.
Dodací lhůty do ostatních zahraničních zemí se liší dle konkrétní země viz. stanovený ceník výše.

ČESKÁ POŠTA - BALÍK DO RUKY

Je klasický a nejvíce známý způsob doručení. Pracovník České pošty Vám doručí balík přímo ke dveřím Vašeho domu či bytu. Pokud Vás doma nezastihne, nechá ve schránce lísteček s výzvou a Vy si zásilku můžete vyzvednout v následujících dnech na poště. Garance doručení přímo do rukou adresáta je již následující pracovní den od podání zásilky.

ČESKÁ POŠTA - BALÍK NA POŠTU

Tato unikátní služba Vám umožňuje zvolit si poštu, na které budete mít balík připravený k vyzvednutí. Výhodou je, že nemusíte být v určitý čas na určitém místě a sami si rozhodujete kdy a na které poště si balík vyzvednete. Prostřednictvím SMS nebo e-mailem obdržíte informaci, že balík již na poštu putuje a následně v okamžiku, kdy je na poštu uložen. Garance doručení je následující den po podání zásilky.

A navíc, pokud by Vám nevyhovovala zvolená pošta, pak můžete v den podání po obdržení elektronického avíza změnit poštu, kde si chce balík vyzvednout, a to na stránkách: http://www.ceskaposta.cz/zmenadispozice.

PPL

Společnost PPL zajišťuje expresní přepravu balíků nejen po celém území České republiky, ale i do zahraničí. Ve spolupráci s Českou spořitelnou a.s. nabízí navíc možnost uhradit balík "na dobírku" také platební kartou. Tato služba je pro příjemce balíku ZDARMA. Další výhodou je aktivní komunikace s příjemcem ze strany PPL - řidič Vás před doručením kontaktuje a je možné se domluvit na posunutí času vyzvednutí přesně dle Vašich potřeb.

OSOBNÍ ODBĚR

Objednané zboží z e-shopu Vám zavezeme na Vámi vybranou kamennou prodejnu, kde si jej vyzvednete. Doprava je při tomto způsobu dopravy zdarma. Tento způsob dopravy je možné zvolit pouze při platbě předem, a to: převodem, platbě kartou (PayU) nebo při využití převodu peněz přes službu PayU. Informaci o připravenosti zboží k vyzvednutí obdržíte e-mailem. Vyzvednout si Vaše zboží můžete kdykoliv během otevírací doby dané prodejny. Pokud na prodejně zjistíte, že jste si objednali špatnou velikost a daná prodejna bude mít k dispozici správnou, můžete si zboží okamžitě vyměnit.

Osobní odběr je možné uskutečnit na všech našich prodejnách Rock Point nebo partnerských prodejnách Hannah a KEEN.

 

ONline REZERVACE NA PRODEJNĚ

Zboží si rezervujete elektronicky na našem e-shopu a vyzvedáváte si jej ve vybrané prodejně. Platbu provedete až při vyzvednutí v hotovosti nebo kartou. Pokud Vám zboží "nesedne", necháváte jej v prodejně. Personál prodejny je připraven Vám poradit a pomoci s výběrem nebo volbou vhodné alternativy.
Zboží zakoupené přes "Rezervovat v prodejně" není možné vrátit zpět na e-shop ani požadovat vrácení platby přes e-shop. Platí zde podmínky jako při nákupu na kamenných prodejnách.

Vyberete si Vámi zvolený produkt (barva a velikost) a přes tlačítko „Rezervovat v prodejně“ se Vám v rozbalovacím menu „Vyhledej prodejnu dle města“ zobrazí město, kde máme Vámi vybraný produkt na skladě. Zvolíte dle města prodejnu, která je pro Vás nejblíže, vyplníte údaje potřebné pro komunikaci s prodejnou (jméno, příjmení, telefon a Váš e-mail) a stisknete tlačítko „Odeslat rezervaci“. Poté máte zboží po dobu 48 hodin na prodejně rezervováno a můžete si jej kdykoliv během otevírací doby prodejny vyzvednout. Pokud by Vám termín nevyhovoval, je možné se samozřejmě domluvit přímo s obsluhou prodejny a termín upravit dle Vašich potřeb.

Ve vybrané prodejně pro Vás zboží nachystáme do 2 hodin a pošleme Vám potvrzení, že si jej můžete vyzvednout.  Při platbě na prodejně je platná cena zboží v době rezervace na e-shopu. Nepřijdete tak o žádné akce či slevy platné pouze pro e-shop. Pro načtení ZÓNA bodů na Váš účet prokažte při platbě Vaše členství v ZÓNA klubu. Zpětné načítání bodů za nákupy není možné. Rezervaci si můžete vytvořit na jakékoliv Rock Point prodejně nebo partnerské prodejně Hannah a KEEN, ve které bude zvolené zboží k dispozici.

Věříme, že se servisem našeho e-shopu budete spokojeni. V případě jakéhokoliv dotazu či podnětu nás neváhejte kontaktovat. Děkujeme.

Rock Point

Vyberte si ze široké nabídky značek

Rafiki Hannah Prana Smartwool Keen Garmont Julbo Osprey