OUTDOOR DAYS
Sleva 20 % na oblečení
Doprava a platba
Doprava
Nakupte za 1 499 Kč a dopravu máte ZDARMA :)
Osobní odběr
Cena dopravy: ZDARMA
Doručení na zvolenou prodejnu »
Česká pošta - balík na poštu
Cena dopravy: 99 Kč (dobírkou 138 Kč)
Doručení na vybranou pobočku Pošty »
Balíkovna na adresu
Cena dopravy: 89 Kč (dobírkou 128 Kč)
Doručení na adresu »
Balíkovna/BOX
Cena dopravy: 59 Kč (dobírkou 98 Kč)
Doručení na speciální přepážku » nebo do boxu »
PPL
Cena dopravy: 99 Kč (dobírkou 138 Kč)
Doručení na adresu »
PPL - ParcelShop/Box
Cena dopravy: 0 Kč (dobírkou 39 Kč)
Doručení do výdejního místa » boxu » AlzaBoxu »
Zásilkovna
Cena dopravy: 99 Kč (dobírkou 138 Kč)
Doručení na adresu »
Zásilkovna - Z-BOX/shop
Cena dopravy: 69 Kč (dobírkou 108 Kč)
Doručení do výdejního místa » boxu »
Doprava na Slovensko
Pro objednávky na Slovensko využijte prosím partnerský e-shop www.rockpoint.sk.
Platba
Rychlým převodem
Online kartou
Sledování zásilky
Svoji zásilku můžete sledovat pomocí trackovacího čísla, které vám zašleme do emailu v okamžiku, kdy zásilku vyexpedujeme.
Dodací lhůty
Vzhledem k širokému rozsahu nabízeného sortimentu na e-shopu www.rockpoint.cz je možné, že některé produkty jsou momentálně na jiném skladu v rámci sítě obchodů Hannah, Rock Point a KEEN než na skladu e-shopu. Dodací lhůty jsou obvykle 3–7 pracovních dnů.
Informace o bankovním účtu
číslo bankovního účtu - 241300207/0300
banka - Československá obchodní banka a.s.
variabilní symbol - číslo Vaší objednávky
Podrobné informace
Doprava
Osobní odběr
Platba online
Objednané zboží z e-shopu Vám zavezeme na Vámi vybranou kamennou prodejnu, kde si jej vyzvednete. Doprava je při tomto způsobu dopravy ZDARMA.
Tento způsob dopravy je možné zvolit pouze při platbě předem, a to: převodem, platbě kartou (GoPay).
Informaci o připravenosti zboží k vyzvednutí obdržíte e-mailem. Vyzvednout si Vaše zboží můžete kdykoliv během otevírací doby dané prodejny. Pokud na prodejně zjistíte, že jste si objednali špatnou velikost a daná prodejna bude mít k dispozici správnou, můžete si zboží okamžitě vyměnit.
Osobní odběr je možné uskutečnit na všech našich prodejnách Rock Point nebo partnerských prodejnách Hannah a KEEN Concept Store.
Česká pošta
Balík na poštu
Možnost zvolit si poštu, na které budete mít balík připravený k vyzvednutí. Výhodou je, že nemusíte být v určitý čas na určitém místě a sami si rozhodujete kdy a na které poště si balík vyzvednete. Prostřednictvím SMS nebo e-mailem obdržíte informaci, že balík již na poštu putuje a následně v okamžiku, kdy je na poštu uložen.
Garance doručení je nejpozději do dvou pracovních dnů od expedice.
A navíc, pokud by Vám nevyhovovala zvolená pošta, pak můžete v den podání po obdržení elektronického avíza změnit poštu, kde si chce balík vyzvednout, a to na stránkách: http://www.ceskaposta.cz/zmenadispozice.
Balíkovna
Balíkovna na adresu
Tradiční způsob doručení, kdy vám pracovník České pošty doručí balík přímo ke dveřím domu či bytu. O průběhu doručení vás bude informovat emailem a pomocí SMS.
Aktuální stav balíku si můžete ověřit na webu v sekci Sledovat balík nebo přímo v mobilní aplikaci Balíkovna.
Garance doručení je nejpozději do dvou pracovních dnů od expedice.
Balíkovna
Prostřednictvím služby Balíkovna Vám bude zásilka doručena do speciálně označené přepážky na poštách a depech. Jakmile od nás pošta převezme zásilku do přepravy, obdržíte od pošty e- mailové avízo o podání. V okamžiku uložení zásilky na Vašem výdejním místě Balíkovna, Vám bude zasláno avízo o uložení (e-mail/SMS). V tuto chvíli je Váš balíček připraven na Vaší poště k vyzvednutí.
Úložní dobu lze prodloužit ze standardních 7 na 15 dní, a to prostřednictvím odkazu, který bude k dispozici v avízu o blížícím se konci úložní doby. Dobírku zaplatíte na poště vždy kartou anebo hotově. Pokud je Balíkovna umístěna mimo Poštu, můžete dobírku uhradit hotově nebo online.
Přehled Balíkoven https://www.balikovna.cz/cs/vyhledat-balikovnu
Balíkovna BOX
Jedná se o samoobslužné zařízení, ze kterého si můžete vyzvednout balík kdykoliv a bez front. V boxu lze dobírku uhradit jen platební kartou online (odkaz na tuto platbu naleznete v avízu o uložení nebo ve Sledování balíku - klikněte na tlačítko „Zaplatit kartou online“). Dobírku uhradíte i v mobilní aplikaci Balíkovna. Dokud balík není zaplacený, nejde schránku otevřít
Balíky připravené v boxu čekají přibližně 2 pracovní dny. Nestíháte? Balík za vás vyzvedne kdokoliv, komu předáte kód.
PPL
Doručení na adresu
Řidič PPL vám zavolá a domluvíte se na doručení zásilky. Při nezastižení se pokusí balík doručit ještě jednou. Pokud vás řidič nezastihne a nedomluvíte se s ním na pozdějším doručení, bude balíček uložen na výdejním místě PPL ParcelShop. O uložení vás přepravce informuje prostřednictvím sms a e-mailu. Objednávka bude na ParcelShopu uložena 7 kalendářních dnů. Poté bude vrácena zpět k nám.
Garance doručení je nejpozději do dvou pracovních dnů od expedice.
PPL ParcelShop
Parcelshop je místo (prodejna, provozovna nezávislého podnikatele), které kromě své hlavní činnosti umožňuje příjem a výdej zásilek PPL. Balík lze vyzvednout nebo podat kdykoli v otevíracích hodinách PPL Parcelshopu kýmkoli, kdo se prokáže PINem pro převzetí.
Svůj balík si můžete vyzvednout do 3 dnů od obdržení SMS/e-mailu.
PPL ParcelBox
Parcelbox je samoobslužný výdejní a podací box. Má nepřetržitý provoz a intuitivní ovládání. Platba je možná pouze kartou a k vyzvednutí zásilky budete potřebovat PIN.
V současné době každý PPL Parcelbox disponuje 75 schránkami různých velikostí, příjemce si tak zde mohou vyzvednout zásilky až do velikosti 43 cm × 43 × cm × 60 cm (výška × šířka × délka) s max. váhou až do 31,5 kg. Dobírkové zásilky doručené do PPL Parcelboxu zaplatíte jednoduše kartou.
K vyzvednutí zásilky stačí zadání PINu, který příjemce obdržel nejen v e-mailu, ale i prostřednictvím sms. Po jeho zadání dojde k otevření příslušné schránky.
Pokud se zásilka nevejde do Parcelboxu, je automaticky uložena na nejbližší Parcelshop v okolí.
Svůj balík si můžete vyzvednout do 7 kalendářních dnů od uložení v PPL Parcelshopu. Upozorňujeme, že 7. den může být během dne už předán řidiči a bude se vracet odesílateli.
Boxy třetích stran (AlzaBox)
Boxy třetích stran jsou samoobslužné výdejní boxy. Mají nepřetržitý provoz a intuitivní ovládání.
Při doručení do AlzaBoxu není možné, abyste uhradili dobírku na místě přes platební terminál, který je na boxu umístěn. Platba je možná pouze kartou předem pomocí aplikace mojePPL nebo webu a k vyzvednutí zásilky budete potřebovat PIN.
Pokud se zásilka nevejde do AlzaBoxu, je automaticky uložena na nejbližší Parcelshop v okolí.
Balíky na vás v AlzaBoxu počkají 72 hodin od obdržení SMS či e-mailu.
Zásilkovna
Doručení na adresu
Zásilku vám doručíme přímo na zadanou adresu, ať už domů, nebo třeba do práce. O dni a čase doručování vás budeme předem informovat.
Zásilkovna - výdejní místa
Nechcete čekat na kurýra? Vyzvedněte si zásilku na jednom z tisíců výdejních míst. Vyberte si to, které máte po ruce, a pro zásilku si sem skočte, až budete mít čas. https://www.zasilkovna.cz/pobocky
» Při dokončování objednávky vyberte jako způsob doručení zboží Zásilkovnu. Pokud preferujete doručení na výdejní místo, vyberte v seznamu to, které máte poblíž. Hledat můžete třeba pomocí PSČ.
» Jakmile předáme zboží k přepravě, pošleme vám e-mail s trasovacím číslem. Cestu vaší zásilky tak můžete sledovat online.
» Po doručení zásilky na vámi zvolené výdejní místo vám pošleme SMS a e-mail s heslem. Od této chvíle si ji můžete kdykoli do 7 dnů vyzvednout.
Z-BOX
Z-BOX je samoobslužné výdejní a podací místo Zásilkovny, díky kterému už nikdy nemusíte být jako na trní a čekat, až vám zavolá kurýr. Zásilku si vyzvednete prostřednictvím mobilní aplikace Zásilkovna, když zrovna máte čas, a cena doručení je stejná jako na naše kamenná výdejní místa.
Jak je to s dobírkou? Z-BOX nemá displej ani terminál platebních karet. Zásilku „na dobírku" je potřeba uhradit předem online ve sledování zásilek na webu Zásilkovny, nebo v aplikaci Zásilkovna. Úhradu si provedete před vyzvednutím, nebo za vás na dálku může provést kdokoli jiný.
» Po příchodu k Z-BOXu se aplikace automaticky spáruje s vaší schránkou. Pomocí tlačítka v detailu zásilky ji otevřete. Pak už stačí jen vyzvednout zásilku a zavřít schránku. Zásilku na dobírku pomocí aplikace i zaplatíte, a pokud se vám nehodí datum vyzvednutí, můžete si přes appku prodloužit úložní dobu.
Standardní úložní doba zásilek v Z-BOXu jsou 3 dny
Platba
Zboží bude zasláno jako obchodní balík České pošty nebo prostřednictvím PPL či Zásilkovny. Zákazník obdrží fakturu v elektronické podobě na e-mail uvedený v objednávce. K ceně zboží jsou připočteny náklady za dopravu a balné.
Hotově / Kartou na prodejně
Standardní způsob platby v kamenné prodejně
Dobírkou
Objednávku zaplatíte dopravci při převzetí (hotově nebo kartou - záleží na typu dopravce). Cena za dobírku je 39 Kč.
Rychlým převodem
Jedná se o rychlé a bezpečné placení po internetu. On-line nakupování přes platební službu GoPay v našem e-shopu se tak pro vás stává mnohem pohodlnější. Službu můžete využít jste-li klientem některé z následujících bank:
Česká spořitelna, Československá obchodní banka, Komerční banka, Raiffeisenbank, Fio banka, GE Money Bank, Poštovní banka, mBank,.
Výhody:
- Žádné zdlouhavé vyplňování formuláře, stačí jen zkontrolovat a odkliknout, vše máte předvyplněné
- Zabezpečení pomoci řešení SSL a 3D Secure
- K nám se platba dostane během okamžiku a k vám tak může být odesláno zboží mnohem dříve
- Vše je bez registrace a zdarma
Jak postupovat?
Na našich stránkách zvolíte možnost placení přes službu GoPay u konkrétní banky. Poté budete přesměrováni přímo na stránky banky. Zobrazí se Vám předvyplněný platební příkaz, který pouze odsouhlasíte. Po úspěšné platební transakci budete přesměrováni zpět na naše stránky elektronického obchodu. My obdržíme informaci o zaplacení víceméně okamžitě a můžeme Vaši objednávku ihned zpracovávat.
Nabízíme platební metody:
- Platba 24 / Rychlý převod pro klienty České spořitelny
- ČSOB / Rychlý převod pro klienty Československé obchodní banky
- ePlatba / Rychlý převod pro klienty Raiffeisenbank
- Mojeplatba / Rychlý převod pro klienty Komerční banky
- mPeníze / Rychlý převod pro klienty mBank
- era / Rychlý převod pro klienty Poštovní banky
- Fio banka / Rychlý převod pro klienty Fio banky
- GE Money Bank / Rychlý převod pro klienty GE Money Bank
Online kartou
Platba platební kartou na internetu je nejrychlejší způsob, jakým lze zaplatit za zboží a služby. Díky zabezpečené platební bráně můžete platit kartou bez obav ze ztráty nebo zneužití citlivých dat z karty.
Transakce prostřednictvím platební brány jsou prováděny na základě licence od ČNB a přenos dat je zabezpečen protokolem SSL (Secure Sockets Layer) a 3D Secure řešením. Díky tomu se údaje z platební karty zpracovávají přímo ve vaší bance a nedostávají se tak vůbec k obchodníkovi. Tím je zaručená bezpečnost vašich peněz.
Jak platba probíhá?
Vyberete si zboží, které chcete zakoupit a zvolíte platbu kartou VISA nebo MasterCard. Po potvrzení objednávky budete přesměrováni na platební bránu pro platbu kartou. Opíšete údaje z vaší karty dle formuláře. Potvrdíte platbu.
Výhody:
- Rychlý převod. Peníze jsou převedeny na náš účet během několika málo sekund, takže můžeme zboží odeslat rychleji.
- Nemusíte vyplňovat žádné údaje k platbě, stačí opsat základní údaje z karty do formuláře platební brány pro karty.
- Bezpečnější způsob platby kartou než v kamenném obchodě.
- Jste mnohem více chráněni. Např. při případném zneužití karty a provedené transakci, kterou neprovedl držitel karty. Banka peníze vrátí majiteli karty a problém řeší přímo s námi.